Η Thalia ετοιμάζει τον επόμενο δίσκο της, σκέφτεται να κάνει και άλλο παιδί και μιλάει για το AIDS.

2010-12-05 16:33

 Λίγο πριν ολοκληρωθεί το 2010, η Ταλία ήδη αναλύει τις προτάσεις από παραγωγούς και στιχουργούς για την πραγματοποίηση ενός καινούριου studio album, ενώ ταυτόχρονα δεν απορρίπτει την πιθανότητα να την ξαναεπισκεφθεί ο πελαργός!

 

Η Ταλία δήλωσε : "Αυτές τις μέρες έχω συναντηθεί με παραγωγούς, με πολλούς ανθρώπους, γιατί ήδη θέλω να κάτσω να γράψω στίχους, μόνη μου ή μαζί με άλλους. Είναι βέβαιο πως το 2011 θα είναι έτοιμος ο καινούργιος δίσκος μου, με ολοκαίνουργια τραγούδια, έχω τρομερή διάθεση, ανυπομονώ! Περισσότερα σχέδια για φέτος; Χμμ..μπορεί να είναι ένα ακόμη παιδάκι, γιατί όχι; Εγώ είμαι από πολυάριθμη οικογένεια, αγαπώ πολύ τα παιδιά πρέπει όμως να οργανωθώ, χρειάζομαι χρόνο. Θέλω ένα ακόμα μωράκι, και αν μείνω έγγυος να είστε σίγουροι πως θα το επιβεβαιώσω μέσω του Twitter".

 

Επίσης είπε : "Στην Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS είναι πολύ σημαντικό να θυμήσουμε στον κόσμο πως το να έχει προσωπικές επαφές είναι μία υπεύθυνη πράξη και πρέπει να χρησιμοποιούνται προφυλάξεις. Πρέπει να έχουμε επίγνωση για τις επιπτώσεις του μη ασφαλούς σεξ, και επίσης η προκατάληψη εναντίον των θετικών στον ιό είναι ό,τι χειρότερο, αυτό τους κάνει μεγάλο κακό".

 

Εμείς δεν έχουμε παρά να περιμένουμε με ανυπομονησία τον δίσκο της και φυσικά οποιοδήποτε επαγγελματικό της σχέδιο!

 

Πηγή δηλώσεων : www.impre.com/entretenimiento

Από ελεύθερη απόδωση στα ελληνικά. / Μετάφραση TLQ Thalia

 

Καινούριο δίσκο ετοιμάζει η βασίλισσα της latin pop

Πίσω

Topic: Η Thalia ετοιμάζει τον επόμενο δίσκο της, σκέφτεται να κάνει και άλλο παιδί και μιλάει για το AIDS.

  • Ημερομηνία: 2011-04-01 Από: ΜΑΡΙΑ

    Θέμα: Ταλια

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΙZΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΙΡΙΑΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΟΡΑΚΙ ΣΟΥ.

    Απάντηση

  • Ημερομηνία: 2010-12-05 Από: Vasilis

    Θέμα: reply

    pada einai poli glikia otn milaei giafto tin agapaei o kosmos :p

    Απάντηση

  • Ημερομηνία: 2010-12-05 Από: Giorgos-Bionic

    Θέμα: Thalia

    Τα είπε υπέροχα!!! Μακάρι να κάνει και άλλο παιδάκι, να κάνει ό,τι θέλει!! :) Εγώ ανυπομονώ πραγματικά τον επόμενο studio δίσκο της και είμαι σίγουρος πως δεν θα με απογοητεύσει! Περιμένω πως και πως την επιστροφή της, είναι θεά!!!

    Απάντηση

  • Ημερομηνία: 2010-12-05 Από: Κατερίνα

    Θέμα: Απάντηση:Thalia

    Πεστα Γιωργο..Αντε να βγει επιτέλους!!

    Απάντηση

Νέο σχόλιο

b

© 2009-2016 --- Thalía [Greece]

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode