Αποκλειστική συνέντευξη με την Ταλία!

2010-10-04 22:12

 Ανανεωμένη, με περισσότερη δύναμη και άκρως προετοιμασμένη για να απολαύσει τα καλύτερα χρόνια της ζωής της : έτσι περιγράφεται η Μεξικάνα τραγουδίστρια Ταλία.

 

Τα τελευταία χρόνια ήταν γεμάτα συγκίνηση και όταν είχε αποτυχίες, έβαλε τα δυνατά για να φτάσει πιο ψηλά, εκεί που επιδιώκει.Μετά την εμπορική αποτυχία του άλμπουμ Lunada το 2008, κατάφερε να φτάσει ξανά στις πρώτες θέσεις των charts με το τραγούδι Equivocada, σε στίχους του Μάριο Ντομ, και σήεμρα γιορτάζει την επιτυχία της.Λίγο μετά την κυκλοφορία της επανέκδοσης του άλμπουμ της ως "Primera Fila...Un ano despues" (Ένας χρόνος μετά), η τραγουδίστρια μας παραχώρησε συνέντευξη μέσα από το σπίτι της στη Νέα Υόρκη.Αν και είναι επιφυλακτική όσο αφορά την προσωπική της ζωή, η Μεξικάνα δεν δίστασε να μοιραστεί μαζί μας λίγη από την ιδιωτική της ζωή και μίλησε και για την κόρη της, που σε λίγες μέρες θα γίνει 3 χρονών.

 

Την τελευταία φορά που μιλήσατε με το Viva, μερικοί άνθρωποι είπαν πως δεν έβλεπαν λαμπρό μέλλον στην καριέρα σας, χωρίς αμφιβολία όμως με το Primera Fila καταφέρατε και πάλι να έχετε επιτυχία. Τί θα λέγατε σε αυτούς που δεν πίστεψαν σε σας;

 

- Τίποτα. Πιστεύω πως το σημαντικό είναι να εστιάζω στις καλές κριτικές που σε διαμορφώνουν και νομίζω πως έζω ζήσει υπέροχες στιγμές. Από την δημιουργία αυτού του δίσκου, μέχρι την ιδέα και τον καρπό του τι σημαίνει Primera Fila, και όταν ξαφνικά βλέπω το "Ένας χρόνος μετά", το αποτέλεσμα και η ικανοποίηση που αμς έχει αφήσει ο δίσκος, τόσο στην δισκογραφική μου και την ομάδα μου, όσο και σε εμένα φυσικά. Είναι υπέροχο να βλέπεις πως οι θαυμαστές μου με ακολουθούν πάντα, πιστεύουν σε μένα και κυρίως, επειδή αυτός ο δίσκος ήταν μία γέφυρα που με ένωσε με άλλου είδους ακολουθητές που δεν είχαν παρακολουθήσει τόσο την δουλειά μου και ξαφνικά με ανακάλυψαν, με αυτό το υλικό και αυτά τα τραγούδια, κάτι καινούριο και διαφορετικό, ήδη έχει ωριμάσει αυτή η πλευρά μου και μου αρέσει.

 

Πολλοί άνθρωποι μου λένε πως γενικά δεν μου αρέσει η Ταλία, αλλά λατρεύω το Equivocada. Γιατί πιστεύετε πως το κοινό δέχτηκε τόσο ένθερμα αυτό το τραγούδι;

 

-Πιστεύω πως είναι ένα τραγούδι που ο κόσμοσ προσωποποιεί με τον εαυτό του. Ειλικρινά, ποιός δεν έχει νιώσει στην ζωή του ότι έκανε λάθος/λάθη; Νομίζω πως ταιριάζει σε όλο τον κόσμο, άντρες και γυναίκες, που κάποια στιγμή της ζψής τους αναρωτιούνται αν είναι ευτυχισμένοι ή αν τελικά είναι δυστυχισμένοι. Πιστεύω πως αυτό ήταν το κλειδί της επιτυχίας του Equivocada (Έκανα λάθος). Επίσης έχει μια τρομερή μελωδία.

 

Οι εφημερίδες έγραψαν πως είστε η Μεξικάνα που πούλησε τους περισσότερους δίσκους φέτος. Νιώθετε ανανεωμένη επαγγελματικά;

 

-Νιώθω πολύ χαρούμενη. Η μουσική βιομηχανία που ζούμε βρίσκεται σε χάος, ξέρουμε πως ο κόσμος κατεβάζει τα τραγούδια από το ίντερνετ ή τα στέλνει μέσω αρχείων ή τα αγοράζει πειρατικά. Οι φυσικές πωλήσεις των CD έχουν μειωθεί, και έτσι είναι απίστευτο για πότε πουλήθηκε μισό εκατομμύριο αντίτυπα σε αυτή την δύσκολη αγορά. Είναι θαύμα και τεράστια επιτυχία.

 

Ποιό ήταν το κίνητρο για την επανακυκλοφορία του δίσκου;

 

-Η γιορτή όλων όσων έχουμε ζήσει με αυτό τον δίσκο και κυρίως να δώσω κάτι διαφορετικό στον κόσμο αφού πάντα είναι ωραίο να βάζεις μια φρεσκάδα στη δουλειά και είχαμε 2 τραγούδια που δεν είχαμε συμπεριλάβει, και ήθελα ο κόσμος με κάποιο τρόπο να τα γνωρίσει και να τα αποκτήσει. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία.

 

Ποιά είναι τα 2 ακυκλοφόρητα τραγούδια που αναφέρετε;

 

-Το ένα λέγεται Pienso en ti και ήταν η πρώτη μου μεγάλη ρομαντική επιτυχία, όταν ξεκίνησα σαν σόλο τραγουδίστρια. Είναι σαν ένα remake νοσταλγίας για εκείνη την εποχή και μας βγήκε καταπληκτικό. Και το άλλο τραγούδι είναι πολύ ωραίο και λέγεται Ay amor. Και τα 2 είναι πολύ όμορφα.

 

Έχει επίσης επιπρόσθετες σκηνές από την συνέντευξη που δεν είχαμε δει. Με τί ε΄χει να κάνει ακριβώς;

 

- Είναι ένα ντοκυμαντέρ της ζωής μου, της ιστορίας μου και της καριέρας μου, και της οπτικής γωνίας με την οποία έχω θεωρήσει τα πράγματα. Επίσης στην επανέκδοση υπάρχει το ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑ, δηλαδή τα όσα έχουν συμβεί φέτος, όλο αυτό το καιρό που είμασταν σε επικοινωνία με τον κόσμο και είδαμε την αντίδραση, λίγο απ'όσα συνέβησαν, επίσης περιλαμβάνονται τα παρασκήνια.

 

Tο 2008 η καριέρα σας χτυπήθηκε από τον ιό Lyme. Υποφέρει η υγεία σας ακόμα από αυτή την ασθένεια;

 

- Είμαι πολύ καλά στην υγεία μου, χαρούμενη που είμαι καλά, δυνατή και ήρεμη. Με προσέχω πολύ, εστιάζω στο να έχω μία θετική ζωή, με υγεία, να τρέφομαι καλά και έτσι η θεραπεία έχει μεγαλύτερη επιτυχία και τα πράγματα πάνε καλύτερα.

 

Ποιές ήταν οι πιο δύσκολες στιγμές αυτής της περιόδου;

 

- Ήταν πολλές δύσκολες στιγμές, αλλά χάρις αυτές τις ευκαιρίες πήρα διάθεση για να επιστρέψω πιο δοξαστικά. Να αισθανθώ καινούρια, πιο έμπειρη, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βοήθησε σε όλη αυτή την αλλαγή που φαίνεται έντονα στο Primera Fila. Νομίζω πως και ο κόσμος το ένιωσε, ένιωσε αυτή τη καινούρια γυναίκα που είμαι σήμερα. Απομακρύνομαι σταδιακά από τις στερεοτυπικές εικόνες που ο κόσμος έχει δημιουργήσει για την Ταλία όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω πως ήρθε σε μία στιγμή που τόσο η αρρώστεια μου, όσο και η γέννηση της κόρης μου με έκαναν να έχω φυσική εξέλιξη ως γυναίκα, αυτή τη γυναίκα που ανέβηκε στο stage για να ηχογραφήσει το Primera Fila.

 

Και πώς είναι το μωρό;

 

- Πολύ καλά, σας ευχαριστώ. Σύντομα θα γίνει 3 χρονών!

 

Εσείς ξεκινήσατε την καριέρα σας μόλις 7 ετών. Θα θέλατε η Σαμπρίνα να αφιερωθεί στον καλλιτεχνικό κόσμο;

 

- Λοιπόν, στα 5 μου έκανα την πρώτη μου ταινία και μου έδωσαν τα πρώτα μου λεφτά που τα χάλασα σε σοκολάτες (γέλια). Ήταν καταπληκτικά, όμως ειλικρινά, θα ήθελα να αφιερωθεί σε κάτι άλλο. Να γινόταν επιστήμονας, γιατρός, δικηγόρος, μα η μοίρα είναι ζαβολιάρα και έτσι ό,τι και να κάνει, εγώ θα είμαι εκεί μαζί της 1.000 %.

 

Έχετε δει σε αυτήν όμως κάποιο καλλιτεχνικό ταλέντο;

 

- Της αρέσει πολύ να τραγουδάει, να χορεύει και να καθόμαστε να την βλέπουμε, μα επίσης είανι πολύ περίεργη, της αρέσει να πηγαίνει στο σχολείο και της αρέσει το μάθημα. Είναι ένα μυστήριο κοριτσάκι.

 

Χρειάστηκε να πείτε ΟΧΙ σε κάποιες δουλειές επειδή δεν ταίριαζαν στην ιδιότητά σας ως μητέρα;

 

- Το ένα δεν έχει καμία σχέση με το άλλο. Ως ηθοποιός, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ως τραγουδίστρια, ο κόσμος ξέρει πως σε ένα stage μετατρέπομαι σε άγριο θηλυκό και μπορώ να πάρω χίλιες μορφές. Ως επιχειρηματίας, είμαι πιο αρχηγός, και ως παρουσιάστρια ραδιοφωνικής εκπομπής είμαι σε άμεση επαφή με το κοινό, έτσι πιστεύω πως τίποτα δεν συγχέεται με την ιδιότητά μου ως μαμά. Είναι μια ευλογία και ένα θαύμα και δεν έχει καμία σχέση με τα προσωπικά μου επαγγελματικά projects.

 

Μόλις γίνατε 39 ετών, πώς σας φαίνεται που πλησιάζετε τα 40;

 

- Βρίσκομαι στην καλύτερη φάση της ζωής μου και χωρίς αμφιβολία πιστεύω πως οι καλύτερες στιγμές τώρα θα έρθουν.

 

Πώς είναι η σχέση σας με την οικογένειά σας στο Μεξικό;

 

- Υπέροχη. Φιλονικίες υπάρχουνσε όλες τις οικογένειες. Δεν συνδέομαι με τις ειδήσεις των media, έτσι δεν γνωρίζω τί γράφουν, ούτε με σχολιάζουν οι άνθρωποι που με γνωρίζουν. Ξέρουν καλά πως με μένα είναι άλλος τύπος συζητήσεων, σχετικές με την ζωή σε βάθος και με την θετική ενέργεια παρά με φήμες.

 

Ποιά θα λέγατε πως ήταν η μεγαλύτερη θυσία που κάνατε για να κατορθώσετε το καλλιτεχνικό σας όνειρο;

 

- Η μεγαλύτερη θυσία είναι η απομάκρυνση από τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Να είσαι μακριά τις Γιορτές και τα γεννέθλια. Αυτά έχουν μεγάλο βάρος και πονάνε, γιατί όταν επιστρέφεις συναντάς άλλο κόσμο και τα ανήψια σου μεγάλωσαν, οι φίλες σου παντρεύτηκαν, έτσι τις χάνουεμα υτές τις στιγμές, μα κερδίζουμε άλλες. Γνωρίζεις τον κόσμο, γνωρίζεις άλλους πολιτισμούς, πλησιάζεις τους ανθρώπους.

 

Σχεδιάζετε να κυκλοφορήσετε ένα καινούριο studio album ;

 

- Ναι, το ετοιμάζουμε και είμαστε πολύ συγκινημένοι γιατί είναι κάτι στο οποίο ήδη αρχίσαμε να βαδίζουμε και είμαστε ακόμα εμπνευσμένοι με όσα ζήσαμε με το Primera Fila.

 

Θα είναι στα αγγλικά ή τα ισπανικά;

 

- Μάλλον και στα 2. Αν και προφανώς τα ισπανικά είναι το δυνατό μου σημείο.

 

Έχουν μιλήσει επίσης και για την επιστροφή της Ταλία στην μικρή οθόνη. Ποιές είανι οι πιθανότητες;

 

- Ως ηθοποιός, περιμένω ένα καλό σενάριο να μου έρθει στα χέρια, που αν με συγκλονίσει, ακόμα δεν μου έχει έρθει κάτι τέτοιο. Είμαι ανοιχτή σε οποινδήποτε ρόλο, είτε στην τηλεόραση, είτε σε μία ταινία ή ακόμα και σε ένα θεατρικό έργο, αρκεί να με αγγίξει ο ρόλος.

 

Η χώρα σας διασχίζει μία σκληρή κατάσταση λόγω της βίας. Τί μήνυμα έχετε να δώσετε για τους συμπατριώτες σας;

 

- Κυρίως να έχουν ελπίδα και να ξέρουν πως μόλις γιορτάσαμε μια σπουδαία επέτειο της ανεξαρτησίας μας όπου θυμηθήκαμε τους ήρωες της πατρίδας μας και της ελευθερίας. Ας έχουμε για σύμβολο την ελευθερία του λαού μας, της χώρας μας και της ασφάλειάς μας ως πολίτες.

 

 

Πηγή :https://www.nacion.com/2010-10-04/Entretenimiento/NotasDestacadas/Entretenimiento2541539.aspx

 

Μετάφραση :TLQ Thalia - Greek Fan Club

Πίσω

Topic: Αποκλειστική συνέντευξη με την Ταλία!

Δε βρέθηκαν σχόλια.

Νέο σχόλιο

b

© 2009-2016 --- Thalía [Greece]

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode